Gokväll Söndag

Skönt att veta att vi är lediga imorgon oxå..
De kan behövas en "planeringsfri" dag.. Nu har vi vart sysselsatta typ från att vi gick av våra jobb i Torsdags..
De är så när man har många familjer att åka runt till..
 
Gårdagen blev sååå mycket bättre än jag trodde de skulle bli.
Eftresom Arvid är så hysteriskt trött när han har kommit från mamma och vi hade en Påskmiddag inplanerad hos pappa på eftermiddagen så tänkte jag att katastrofen var ett faktum, att han skulle gå på jobbiga reserver hela tiden hos pappa.
Men eftersom att vi körde hem mamma efter att vi gått en snabbis på stan så hann Arvid sonma i bilen, och han sov över 2 timmar..
Ingen var lyckligare än jag..=P
Och vi kunde sitta i lugn och ro och käka och ha de trevligt tillsammans och Arvid var så himla nöjd hela kvällen.
 
Idag har vi tillbringat dagen i Malmköping, Arvid har gått loss med sina kusiner och vi vuxna har ätit mat..=P
 
Nu är Arvid precis nattad, och jag o Tobbe myser ner oss i soffan och ska leta upp någon bra film..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0