=)

Jodå!
jag är vid liv..=P
Tog lite många dagar bara att hitta in hit igen..
Helg med fullt upp..
Vi firade Tobbe igår som fyllde i fredags.
Och de är ju alltid trevligt med kalas och firande, men just igår var jag såååå vidrigt trött, och efter två långdagar på jobbet, en vända på stan med Arvid efter jobbet i Fredags, och stod upp halv kvällen och bakade tårtbottnar, så hade min ena skinka, och min svanskota totalt sagt upp sig.. Fybubblan va ont jag hade.
Har haft tur även denna graviditet, och knappt haft några krämpor alls.. Men just igår så var de en ren pina.
Så efter en smärtsam men trevlig dag så tände jag lite ljus i badrummet, fyllde på med badskum och rykande vatten..
och satte på de senaste avsnittet av Gåsmamman ja missade i veckan..
Och där låg jag tills smärtan var borta.
Tänkt att en så enkel grej som varmt vatten kan få bort smärta.
(Minns att jag låg i badet/duschen hur mycket som helst när värkarna med Arvid hade startat, och jag tyckte att de hjälpe hur bra som helst.
Så de kommer nog bli lösningen denna gång oxå, när lilla pyret behagar sig ut..
De går fort nu..=P bara 12 veckor kvar..=)
 
Idag har de inte gått i många knop här hemma..=/
Någon typ att förkylning kom som ett brev på posten igår kväll..
Så idag har jag mest tyckt synd om mig själv..=P
Så nu medans Tobbe läser böcker för Arvid och nattar honom så tänkte jag göra i ordning en varm choklad, plocka fram de sista små bitarna av godis vi råkade få kvar, och slänga mej i soffan och invänta Tobbe och kolla in senaste Beck-Vägs ände!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0