En Tisdag

Jag och Arvid packade oss ut till Jenny med familj efter jobb och föris.
Toppentrevligt!!
Vi tog en promenad och hämtade Tindra från skolan, o jösses... Fick lite småpanik när jag såg Arvid springa efter kompisarna på skolgården..
Snart ska vår lilla kille springa på en stor skolgård, klara sig själv, med 1 vuxen på 40 ungar.. Ta helt eget ansvar för att ha torra strumpor på fötterna, för att kläderna hänger där de ska, inte känna sig utanför på rasterna.. AAAAAA!!!!! 
O nä.. Han har inte fyllt fyra än.. sluta stressa... Men nog fan springer tiden fram...
Och vilken skyddad värld de är att gå på förskola
Jaja.. hur som helst så var de skönt att strosa där (för mej ute på landet) även om jag trivs med att andas betongjungel luft, så är de alltid skönt att byta miljö.
Påväg hem fick jag ha sång stunden i bilen för att Lillkillen i baksätet inte skulle somna.. men de slutade med att jag hade såg stunden för mej själv..
Han kunde inte hålla sig. 😛
Trodde de skulle bli katastrof att väcka honom.. (de brukar kunna bli de) men med Lillefot på Barnkanalen så gick de över förväntan.. 
Trött unge!! ❤ 
Nähä.. ta lite kväll då..
Tror ja klarar att hålla mej vaken längre än igår..
Kvart över åtta sov ja.. Trött!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0