Gokväll

Jag och barnen började dagen med att gå till Solstrålen för att leka lite.
Arvid var helnöjd att få springa med sina kompisar.
Var länge sen.
Efter lite lunch där så åkte vi hem, jag lämnade över till Tobbe och fortsatte ner till stan. 
Hade bokat klippt hos Sali.
Lite otippat men jag kapade rakt av, och ska jobba ner luggen och få till en längre page..
Bild kommer när ja tar någon.. 😛 😊
Hem och plocka lite, och sen kom några jobbarkompisar över, snacka lite skit och bebismys.
Elsa fick så fin klänning från Newbie.. Haha.. folk har börjatförstå vad de sa vara..
Hela hennes garderob är fylld med dessa kläder. 
Arvid lekte med kompisarna på baksidan och hade de bra på sitt vis.
Just nu sitter vi och jag kväll..
Elsa gymmar för fullt, och är faktiskt helnöjd med de.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0