🌾

Jag och Elsa Ă„kte till EkĂ€ngen efter frukost för att handla hem till imorgon, hade tĂ€nk att jag skulle ha ha handlat och stĂ€dat redan igĂ„r, men att ha vattenkrig med grannarna var betydligt roligare. 😄
 Och medans vi gjorde de sĂ„ Ă„kte Tobbe och Arvid till Solby gĂ„rd och plockade jordgubbar till hela Slagsta.. 🍓
Jenny kom förbi vid lunch, lite fika, och bebismys.
Elsa fick sÄ fina klÀder.
SĂ„klart frĂ„n Newbie.. 😍 De Ă€r sĂ„n kĂ€rlek.
Arvid fick frĂ€mmande av kompisarna idag med, sĂ„ jag och Elsa Ă„kte oh hade tjejtid pĂ„ Tuna Park, hon fick en underbart fin filt.. SĂ„klart frĂ„n Newbie.. 😛  Haha.. Hade nog köpt den oavsett mĂ€rke, för den Ă€r sĂ„ tunn och sval dessa varma sommardagar, och superstor. Och sĂ„klart eftersom den Ă€r frĂ„n Newbie sĂ„ Ă€r den ju helt juvligt fin.
Jag köpte en amnings bh.. Absolut super trÄkigt, men eftersom jag endÄ hade tÀnk amma henne ett tag till, sÄ var de rÀtt nödvÀndigt med en till.
Och sÄ blev de en klÀnning, den satt fint pÄ, och var himla söt, men jag har fortfarande inte bestÀmt om jag tycket att de Àr den optimala midsommarklÀnningen.
Hade ju krav pĂ„ att den skulle sitta fint över "nyss-född-bebis-fluff-magen" gĂ„ att amma hyfsat bra i.. 😛 
Och jag tror ja lyckades fĂ„ till de, men Tobbe fĂ„r sĂ€ga sitt oxĂ„, sĂ„ bestĂ€mmer jag mej sen. 😊
 
 
 

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0