4 veckor idag!

 
Va tiden rusar.. Vår lilla tjej blir 4 veckor idag.
Jag och Arvid åkte ner en sväng på stan efter lunch, behövde in på MMSPORT och så skulle vi hitta någon present till Arvids kompis, han ska på kalas på Lördag.
Fick en akutkänsla av rastlöshet och dåligt samvete när vi kom hem.
Rastlös för att ja kände att ja för en gångs skulle var rätt pigg för att bara sitta hemma, men kom inte på någe att göra, och dåligt samvete för Arvid, för att jag inte kom på någe kul, och de känns som att vi bara har vart hemma.. 
Men men.. De är sånt som kommer komma över mej 1000 gånger till.. och jag är nog inte den enda mamman på jorden som känner så.
Men Tobbe tog med Arvid till lekparken och jag stuvade ner Elsa i vagnen och tog en promenad till ÖB.
Faktiskt första riktiga Power Walken på väldigt länge.. 😃 Och de var helt underbart.
 
Nu har barnen precis somnar,  och ja och Tobbe sitter och kikar på Lotta på Liseberg.. Precis lagom..  
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0