Lekdag

Nästan direkt efter frukosten vad de dags för Arvid att ta sig över till Lill-Arvid för födelsedagskalas.
Och eftersom de är så himla nära, så kände jag att jag inte behövde stanna.
Skönt med ett lämna-kalas där man känner att man inte behövs lixom. 😊 
Så jag och Elsa åkte till Ekängen och handlade.
Tobbe har istortsätt varit soffliggande hela dagen idag med.
Förkyld som bara den och feber på de.
Men bättre än igår.. Då baxade jag in barnen och mamma i bilen och åkte till Ikea.
När kalaset var slut så kunde inte kompisarna slita sig från varandra, och sprang mellan husen,  och lekte hela dagen.
Så strax innan middagen gick jag över och hämtade hem en trött och glad kille.
Så med lite mat i magen så kopplar vi av med lite Barnkanalen.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0