Men vart är min röst??

Nästan hesare idag än vad jag var igår.
Fan va värdelöst..=P
Gick en vända till Lidl på lunchrasten, en jobbarkompis tipsade om billiga mammakläder där.
Och eftersom att nästan allt är välkommet i min garderob för tillfället så knatade jag dit.
Och de är ju bara HM som säljer mammakläder i butik.
Så sjukt tråkigt, de är ju inte så att utbudet är kanonstort.=/
Gick dit, men de var sjukt utplockat, och de är ju svårt när man inte kan pröva heller.
Men köpte ett par byxor för 99 kr, och ett två pack med Bh.ar även dom för 99 kr.. Och beställa är ju inte jättekul, plus att de är så onödigt dyra pengar för någonting som jag förhoppningsvis bara behöver i 17-18 v. till..=P
 
Är så sjukt sugen igen.. Sugen på att färga håret, fick nästan lite vårfeelings när jag var ute, snön töar bort, solen kikade fram, och fåglarna sjöng.
Och jag kommer alltid ha en kärlek till den jordgubbsblonda färgen..
Oavsett vilken nyans så går de inte att komma ifrån att rött är rätt sexigt..
Och till våren passar de ju toppen med lite kopparblond eller jordgubbsblond.
Har köpt en förpackning med ljusa slingor, men vet inte om jag törs ge mej på de själv..=P
Antingen  så knatar jag in på Lyco, ett bra budgetalternativ, med kunnig personal.
Eller så kanske jag skulle lyxa och boka en tid.. Hmmm.. tåls att tänka på..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0