Graviditetspenning

Äntligen är de påskrivet..
Min chef och jag satt igår och fick till ett brev.
Och jag skickade in alla papper och gjorde min ansökning och skickade iväg den till försäkringskassan idag.
De var denna veckas mål.
Att skicka in min ansökan om att förhoppningsvis få gå hem från jobbet redan 2.a April..
Men, men.. man kan aldrig vara säker..
Jag kan lika gärna bli nekad, och få jobba in i de sista..
Men då tycker ja synd om både mej själv, och mina kollegor... =P
 
Mysig kväll har vi haft här hemma tillsammans.
Arvid fick nya doktors saker idag, så kan har lagat Tobbe, han var väl omplåstrad på sina ben..=P
Och med stetoskopet så lyssnade han på bebisen..=)
Vi var ju hos BM i Onsdags.
O då fick vi ju lyssna på bebisen.=)
Gulliga ungen!
 
Nähä.. Slänga mej under filten och känna bebisens mysiga kvällsgjympa, och kolla på fångarna på fortet..
Världens roligaste Erik o Mackan är ju med.
Klockrena killar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0