FREDAG

Vore jag inte så himla gravid så hade jag gjort hoppsasteg när jag gick till bilen efter jobbet redan halv ett..=P
Sist jag skulle sluta halv ett så fick jag byta tid, och jobba till fyra, så har inte haft en tidig dag sen vi kom tillbaka från jullovet.=)
Och Arvid är inne på vecka två utan några sjuk symtom.. Underbart.
Dock ganska hostig i morse, så jag har gått på nålar hela dagen, messat personalen på Föris hur han har vart..=P
Allt för att vi ska kunna genomföra alla trevligheter vi har inbokat denna helg.
Mamma kommer efter jobbet och hämtar Arvid, så vi får lite vuxentid tillsammans, och i morgon ska vi möta upp Familjen Skogstorp och Morfar, på em, vi tänkte testa nya restaurangen Casa Nostra.
Har bara hört massa bra om den, så förväntningarna är höga.
Och på Söndag ska vi på dop.
 
Så vi hoppas han klarar sig denna helg varje fall.
Ska precis käka lite mellis, vi har bara tagit de lugnt, sådär skönt på en Fredag lixom.
Så han inte är helt slutkörd till kvällen.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0