*

Fan, klockan är halv tio och jag är fortfarande vaken..
Hur kommer de sig då? =)=)
 
Arvid är i en riktigt övergång när de gäller sovandet på föris, Sover han så är han vaken nästan lite för sent på kvällen och är för trött på morgonen, och sover han inte så är han ett litet monster hemma..
Och idag har han inte sovit, och man får jobba ihjäl sig med honom för att han inte ska spåra ur för småsaker.
Men Tobbe åkte ner till gymmet för ett kvällspass, så jag o Arvid hade en.. trotts allt rätt mysig kväll, men han somnade redan kl. sju..
 
Och jag har typ sen dess setat med min målarbok och kopplat av lite.
Så himla skönt.
 
I morgon... FREDAG!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0