Vardagslyx jag har rätt till...

Halv ett klev jag ut från jobbet idag, och kommer göra de varje Måndag, Tisdag och Onsdag 5 veckor framöver..
För de är bara så få veckor kvar jag jobbar.=D
Sen kommer jag att gå hem med Gravidpenning två månader.
Sån sjuk jävla lyx..=)=)
Och fram tills dess så har jag gått ner i tid för Arvids skull, de har jag ju rätt till, och så plockar jag ut SGI.n upp till hundra 100% så inte min mamma penning blir rubbad sen när Bebbe Liten kommer.
Så himla underbart!!
Så himla skönt att få hämta hem en pigg och glad kille från föris, och ha hela eftermiddagarna tillsammans.
Dock var han sitt vanligt trött jag idag..=P Trött fortfarande från helgens roligheter, och han kom ju rätt sent i säng igår.. somnade på soffan vid sex, och så skulle vi baxa på honom lite blöja och pyjamas.. så vaknade han och var helt hysterisk, och somnade inte förens halv åtta typ..
Alldeles för sent för att vakna kl. 6 på morgonen.. Han behöver sina 12 timmar för att fungera..
 
Så de blev inga större äventyr idag, en vända och köpa nya galonvantar, hans har försvunnit, o de är väl ändå plagg man INTE klarar sig utan, fodrade galonkläder och vantar, och för lite kyligare slaskdagar så är de toppen med ett underställ, och små tunna vantar under..
 
Vi har precis spelat en fotbollsmatch i hallen, så nu är de dags att börja med lite middag som ikväll får bestå av kycklinggratäng..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0