Renoveringsprojekt

De sista sovrummet på övervåningen håller på att bli bebisens sovrum.
De är sjukt underarbete innan vi ens kan tänka tanken på färgnyanser och tapeter på väggarna.
Eftersom rummet är så sjukt mörkt så kommer de att bli så ljust som de bara går.
och eftersom vi inte vet om de blir en pojke eller flicka så har jag bestämt att de kommer bli ljus, ljusgrått, med möjligtvis en fondvägg, som vi tänker spara tills barnet är ute och vi vet var de blev..=P Smart ju!
Och eftersom jag är hemma idag med en febrig liten kille så passade jag på att skrapa den sista tapeten som skulle bort.
 
Arvid vaknade imorse och var feberfri, ham fick en Alvedon innan han skulle somna igår, och sov hela natten, men hela fm har han vart på ett katastrofhumör.
Bäddade ner honom i vagnen innan lunch och vi tog en liten promenad, går så långt ja kan innan foglossningen gör sig påminnd, idag gick de dock riktigt bra, höll ett lite lägre tempo bara.. *Tummen upp*
Och när vi kom hem och jag stod och stekte pannkakor till honom, blev han toookfrusen, stod bara och skakade vid spisen, och var iskall på kroppen, vi fixade lite Te, och jag bäddade ner honom i soffan.
och sen blev han skollhet, så tempade honom och han hade 39.4... =( Fan va trött ja blir.. Stackars lilla kille asså..
En Alvedon och Ipren för att få ner temeraturen fort, och sen var de fart på honom igen.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0