Mother to be present..

.. Ja från mej själv till mej själv.. såklart.. vad annars?! =/
Kommer att bli ett par Nike air skor..
Ser så himla sköna ut, fick ju hälsporre när jag var hemma med Arvid,f ör att jag gick i fel skor.. Ävne om de oxå var ett par promenadskor.. Tydligen inte tillräckligt dempade..
 
Arvid och jag plöjer filmer och böcker på löpande band här hemma.
Han har fortfarande feber, och är ganska trött, och till vår (läs Arvid) stora lycka så hittade vi Tingeling och Piratfen på Dreamfilm, han har den på någon reklam på någon annan film, och säger var enda gång att han vill se den.
Och så hittade vi den.. vilken lycka..=P
Strax lite mellis, Johanna lägger ut massa smoothies recept överallt..=P Så jag blir sjukt inspirerad..
Så de blir lite olika smoothies till mellis.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0