Lördag

Igår gick jag och magen in i vecka 25.. 25 långa veckor.. Men jösses va skönt de är att jag faktist kan säga att jag börjar se ljuset i detta.. bara 15 kvar..
Var även på rutinbesök hos BM, allt såg toppen ut, och de är en pigg liten bebis som sprattlar runt där inne.
Så fort hon satte den där grejsen man lyssnar på hjärtljudet med så började h*n sparka på den..
och flyttade hon på den o satte ner den någon annan stans så var bebisen där och puttade på den. de bara sprakade i den lilla högtalaren..=P
Och mäta in magen oxå.. Började på ett mått på 22 cm.. Tydligen ganska litet för att vara barn två..
Och de var tydligen inte så vanligt att vara mindre med barn två heller.. 4 cm tillomed..
Aja.. Vi tackar timmarna på gymmet för de va..!
Men.. jag har betydligt ondare denna gång.. och så skulle de tydligen vara..
 
Idag så kom mamma över på ett spontanbesök.. alltid lika trevligt med sådana.. Vi hade en dela grejs att fixa med.. så hon fick gått haka på, och vara underhållare till Arvid..=P
men som tröttnade totalt efter halvtid, så vi körde hem dom så dom fick mysa hemma istället, ochjag o Tobbe kunde fortsätta våra ärenden.
När vi kom hem så hade Märta dykt upp oxå..
Så hon underhöll oss under resten av eftermiddagen.
 
Vet inte om Arvid börjar bli krasslig igen, eller om han bara är hysteriskt trött..
För de har inte vart någe vidare fart på honom alls idag..
Och somnade utan några som helst problem strax innan sju..=/
Så jag och Tobbe plumsade ner i ett varmt skumbad.. Dock börjar de bli aningen trångt... haha för oss båda..=P
Jag är inte så smidig med magen längre och han börjar fan växa ur de han med..=P
Vi måste köpa större badkar..=P
Så nu har jag nyss setat och käkat hallon sorbé direkt ur paketet.. (En förmån man har som gravid..)
Jag är hysteriskt gravidsugen på Fil och Start.. men glömde köpa Start när vi var o handlade.. och ingen av oss orkar gå till Ica..
 
Ha de!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0