God morgon Torsdag

Torsdagarna är de dagar som vi för tillfället lever för.. även om jag jobbar till kvart i fem... så börjar jag inte förens kvart i nio..
Och de är just denna sovmorgon vi lever för jag o Arvid känns de som just nu.
Han ligger och sover fortfarande, och jag sitter uppe och väntar på att sotarn ska komma..
Skönt för som att kunna skriva... Någon gång mellan 7 och 9..=S
 
Ringde f-kassan igår för att förhoppningsvis kunna skynda på deras svar lite ifall jag kan få Graviditetspenning..
Förstod att jag var lite för ivrig, de är ju knappt två v. sen jag skickade in de.. och mycket riktigt, de hade inte ens kommit till en handläggare.
Men så såg tanten i luren att de fattades ett papper.. så klart.. Vad annars..?!
Men, men.. de var ju bra de då.. annars hade de väl aldrig blivit klart..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0