Bebisgrejs!

Jag sitter hur mycket som helst just nu och kollar in snygga tillbehör som man bara måste ha till sin lilla juvel i magen.
Vagnen står ju uppställd i vardagsrummet.. (Mest bara för att vi inte har någon annan stans att ställa den)
Och då går ju tankarna direkt till pimp till vagnen..
Skötväska, filtar, mobiler, .. ja ni fattar.. Så himla kul.
Och ni som har barn, vet ju... vilken härlig känsla de är, när man får plocka fram sina fina handväskor efter några års släpandes på en tråkig skötväska.
Men hallå.. De behöver fan inte vara så har jag insätt..
Kolla in dessa godingar bara..=)
Även om den sista från Littlephant inte direkt är en som jag skulle gå med som handväska.. men den är ju grymt snygg hängandes på vagnen..=)
Vet bara inte hur jag ska få Tobbe att gå med på att köpa en skötväska som kostar nästan lika mycket som vagnen.. hahaha!! =P
 
Lite synt är de att bebis kommer i Juni.. Typ alla som har frågat när h*n kommer jublar.. -"Åhåå va härligt.. en sommarbebis"
Men jag håller inte riktigt med.. Tyckte de var grymt mysigt att stoppa ner lilla mini Arvid i hans underbart mysiga åkpåse, och där låg han och sov hur gosigt som helst, och sen lagom tills han vilje börja sitta upp och röra på sig lite mer så kunde man plocka av kläder, och bort med åkpåsen, får då kom vårvärmen..
Nu är de helt tvärt om.. när h*n är liten och bara sover då är de skitvarmt, och sen när h*n ska börja röra på sig, och sitta upp.. då ska de byllsas på med massa kläder o skit..
Får vi en liten prins till, så har vi ju kvar Arvids toppenmysiga åkpåse..
Men får vi en liten sessa.. ojoj..=)=)
Vi har denna till Arvid, fast vit.. o ja.. klart de går med en vit till en tjej oxå.. men kommer man kunna motstå rosa?? =)
 
I går satt jag o Arvid och kollade på Dinglis snuttisar..=P
Och han kunde INTE ta att bebisen skulle få denna..=P Jag tyckte de var passande för att den var grå.. Hahaha.. -"Nä.. Mamma.. den ska ja ha!!" haha
Så vi får väl köpa en beige kanin istället..=P
När Arvid var nyfödd fick han en filt från Kappahls Newbie..
De var de bästa filt vi ägde.. hade den alltid, och överallt.. Konstigt att vi inte köpte fler.. Så den har ja redan vart nere o kikat efter.. men har inte hittat den..=S.. Kanske går att betsälla..
 
 
Arvid sitter nu och kollar massa foton på min mobil, och jag funderar på att gå upp och fortsätta lite i bebbens rum..
Pappa skulle komma förbi och luncha med oss senare.  ju
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0