Alla hjärtans dag!!

Vi tog sovmorgon, och sen gjorde vi oss i ordning och så packade vi ihop oss och åkte ner till Elit, för en hjärtansdag frukost.
Efter lite legobygge hem, och Tobbe kom tillbaka från gymmet så mötte jag upp Johanna, hon fick en jacka av mej, och jag köpte hennes ERGObaby..
Men de rekomenderas från 4 månader, så antingen köpa ett spädbarnsilägg till den..
Eller så är jag lite sugen på en sjal..=)
Ser så himla mysigt ut, men risken att de kan bli lite varmt på sommaren.
men de finns bambusjalar som ska vara bättre för varmare dagar.
 
Nu på eftermiddagen så försökte vi få till lite fika.. Jag hittade ett recept på Vaniljhjärtan i långpanna, men den formen vi hade var aningen för liten, så de blev lite mycket smet.. Men men.. de kanske blir lyckat, och Arvid var mest nöjd med att stå och ösa och hälla i och ur bunkarna som blev över.. =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0