Abstinens

Ja de måste man väl endå kalla de när man för andra natten i rad drömmer och gymmet.
Tufft är de att sitta och titta tillbaka på bilder, på min lilla starka kropp.
Där hade precis Bebbe Liten börjat gro, och just den helgen var jag starkare än någonsin. Konstigt! 
När jag började styrketräna mer seriöst så bestämde jag mej föronen att (utan att sätta tidspress) kunna ta i knäböj en skivstång som vägde mer än jag.
Och den helgen gjorde jag de.
 
Jag tränade ett par gånger när jag var gravid, och insåg att mitt psyke inte höll för de. 
Hade svårt att bara "underhålla" kroppen, måste träna för större resultat än så. 
Jag jobbar senhårt nu på att tänka att jag kan komma tillbaka, även om de känns tufft imellanåt, till min lilla starka kropp igen. Och de ska ja och mer där till.  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0