16 December

♡Och Arvid fyller 4 år!♡ Kan inte rå för att ja går runt och är lite sentimental. Våra stora, fina, duktiga kille. Dock så kör vi två-dagars firande. Lite idag, och så sjunga o frukost på sängen imorgon. Kändes lite väl att knata upp med Tobbe kl. 6 för att sjunga, o sen ska han stressa iväg till jobbet. Så vi valde att göra så. Han fick en film i morse, Den gode dinosaurien. Som går varm just nu. Vi åkte o handlade en sväng på fm, och Arvid är då duktig, även om han vill ha någonting massor, massor.. 😛 Så när vi gick förbi godishylla stannade han, kollade lite och frågade i vanlig ordning vad de är för dag. Han vet att vi bara äter gottis på Lördagar. Men idag är de ju inte vilken dag som helst, så han fick Plocka en liten påse. Älskar deras minipåsar. De gick på 8 kr. O påsen är nästan full, båda blir nöjda så. Igår var de så himla mysigt att när Tobbe kom hem få hoppa in i duschen, o sen göra sig iordning för att åka ner o möta upp tjejerna i styrelsen för lite mat på Papas Tapas.
Så himla trevligt, o världens godaste mat. 😊 O sen tyckte jag nog att de var extra trevligt eftersom Tobbe vart borta, o ja har hängt med barnen 24-7 Skönt att få sitta o vara vuxen o ren, utan att sitta o plocka upp saker från golvet 100 gånger, svara på Arvids alla frågor.. o mitt i allt somna en bebis.. Man behöver de, för att bli den bästa mamman igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan
Jag såg denna bild på din blogg:
https://cdn3.cdnme.se/1153158/6-3/hund_52559f55e087c33a1cadd128.jpg
Jag undrar om du har kvar hunden och skulle tänka dig att sälja den till mig? Det är min sons favorit gosedjur oh går inte att hitta igen. Vi vill ha en i reserv uti fall att.
Cecilia

2016-12-16 @ 17:52:36
Postat av: Anonym

Hejsan
Jag såg denna bild på din blogg:
https://cdn3.cdnme.se/1153158/6-3/hund_52559f55e087c33a1cadd128.jpg
Jag undrar om du har kvar hunden och skulle tänka dig att sälja den till mig? Det är min sons favorit gosedjur oh går inte att hitta igen. Vi vill ha en i reserv uti fall att.
Cecilia

2016-12-16 @ 17:52:38

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0