Vardag

Knatade till förskolan med Arvid imorse, sen tog ja o Elsa  år vanliga morgonpromenad på en timma, och avslutade med lite shopping på ÖB. 
 
Igår var de en riktigt grå, och regnig dag, så jag och barnen åkte ner på stan, tanken var att uträtta lite ärenden, men inget av de gi k att genomföra. 😛 Bättre lycka nästa gång. 
Sen travade vi bort till biblioteket och hängde där ett tag.
Arvid hade högläsning för mej och Elsa, och fick med sig tre dinoböcker hem. 😛
 
Jag har även börjat gå igenom typ alla sidor som säljer kläder, för att börja planera våra kläder till dopet.
De mesta i planeringen är klart, men inte kläderna.. 😛 
Hittade denna "kavaj-jack" som jag blev heeeelt kär i..
Måste testa den först..
Vet inte om min kropp passar i den än.. 😛 
Nähä, packa ihop oss och hämta hem storebror. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0