Måste hitta en varagsrutin

En vardagsrutin på att blogga..
Att de ska vara så svårt.. BÄTTRING FRU WESTLING! !!!
I Onsdags träffade jag o barnen, mamma på Tuna Park.
Arvid behövde nya skor, och Elsa en mössa.
Så fort vi klev in i Augusti blev de höst. 😦
Vi käkade lite lunch, och där och då bestämde Arvid på egen hand att han skulle följa med mamma hem o sova.
Mamma säger aldrig nej till Arvid.
Så sagt och gjort.
Vi fixade klart de vi skulle ha på Tuna, åkte förbi en tjej på väg hem och hämtade ett skåp jag köpt på Köp o Sälj på FB.
Toppenbra blev de förövrigt.
Sen hem och packa Arvids sova-över-väska.
Och köra ut honom till mamma.
Nu när vi bara har en bil att köra Arvid i.. (den andra är under utredning hos min bilmekaniker) så blir de svårt för mamma att ta vår bil som vi brukar kunna göra annars, för då har inte vi någon om vi ska iväg med Elsa. (Vill inte sätta babyskyddet i bara bilbältet)
Igår tog ja o Elsa de lugnt på fm, tog en promenad i morgonsolen, och sen slappade vi o gosade i soffan tills vi började längta ihjäl oss efter storebror.
På kvällen släpade jag med grannen till gymmet, mitt pass i Onsdags var sååå sjukt omotiverat så ja höll på att spy.. så ja behövde verkligen Josefin med mej.
Vi körde konditionsintervaller, och svättades arslet av oss i de höga intervallerna och kunde snacka o skratta oavbrutet i de låga. 
Idag på har nästan hela dagen gått åt till att försöka få till fina bilder på barnen.
De tar nästan hela dagen att få EN bra bild på en liten bebis.. TÅLAMOD!!!!!
Arvid gav upp efter typ 4 knäpp.. 😛 
 
 Och såklart ska Arvid vara med o fota.. Haha..
 
 Blev ett besök på Solstrålen oxå, Arvid ska tillbaka på Tisdag efter nästan tre månaders sommarlov, så ja tyckte att ett litet "innan-besök" var på sin plats.
 
Till eftermiddagen kom mamma, Kalle och Elin över o käkade lite med oss.
Nu, hela familjen sover, jag har precis blivit klar med massa måsten.. Både tråkiga och roliga.. Skönt.. 
Skulle  älskar egentligen oxå sova.. Men de är rätt skönt att bara sitta själv i tystnaden o kolla på bra film.  
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0