Nu tar vi helg

Vi blev lite sena imorse, de var alldeles för mysigt i soffan, så de fick bli min cykel till föris idag, ska Arvid cykla själv behövs de minst 20 min. till godo.. Jag vill inte behöva stressa honom i onödan, och de är alltid någon stor pinne som ska med, eller sten som ska ner i fickan.. osv..
Och de är ju så himla smidigt att ha förskolan så nära, åkte hemmifrån tio i nio, och var hemma 5 över igen..=P
 
Har haft en lika jobbig natt inatt, ett tag gick jag in och la mej i Arvids säng (Han låg i vår), men madrassen var lite för tunn, och sängen var lite för kort, så efter 45 min. gav jag upp, och gick in och trängdes med killarna i min säng..
Vet inte vem som är värst..
Arvid som ska ligga så nära som de bara går.. eller Tobbe som som lyckades väcka bebis i magen igår natt för att han gastar i sömnen..=P Hahaha.. de är bara för den lilla vänja sig.. och jag röstar för en 2.10 säng när vi byter säng.
De har inte blivit så många knop idag heller, behövde städa lite, så toaletter, lite dammning och dammsugning på övervåningen, sen sa min svanskota ifrån.
Slängde mej sen i soffan och hittade nya avsnitt från Arne Dahl som jag inte hade sätt.. Lycka..
och busade med lite glass..=P
Tobbe sa igår att jag kommer få gå på sockeravvänjning när bebis är ute.. Ja.. kan kanske ligga någe i de ja!!
och där låg jag istortsätt hela dagen.
Så himla skönt att kunna göra de, och ladda batterierna tills Lill-Prins-Bus kommer hem igen.
 
Strax dags för lite mellis, och Arvid tyckte själv att de var "Mysa-i-soffan-väder".. Kan inte göra annat än hålla med.
Även om de hade vart betydligt roligare om de var strålande sol, och +15 grader och vi kunde vara i skogen..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0