Ju mer dagen går, ju mer förvärkar har jag..

Startade dagen som igår, efter att ja lämnat Arvid så tog jag en promenad, ca 50 min. från att jag går hemifrån tills jag kommer hem igen.
De känns som en lagom morgontripp.
Sen passar de toppen att slänga sig i soffan lite, passade då på att börja på vår "BB-lista"
Vill ju lixom inte springa där mellan värkarna och packa ner de man kommer på då.
Nä, de är en rätt speciell dag, och ingenting får fattas av de som man faktist kan planera.
Har även kommit på lite småsaker som är hysteriskt bra, som man kanske inte tänker på som kom till bra användning sist.
 
*Tex. Lypsyl (Man blir sjukt torr av lustgasen)
*EnergiBar.. (Man blir rätt less på nyponsoppan)
*"Tidsfördriv" (Kan vara till nytta för pappan, kan bli långdraget för hans del)
*Lite extra hårsnoddar till hand
Många sidor man läser på så tipsar folk om eget.. (mjukt) toapapper.. men jag minns inte att jag tyckte att de var ett problem.
 
Nu är jag och LillPrinsBus hemma igen, vi tar de lugnt en stund medans regnet åker förbi oss, för jag behöver ta mig till affären, de jag hade planerat att vi skulle ha käkat idag execterade inte ens i frysen..=P
vafan hände?? Haha.. Jaja..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0