😊

Min plan för igÄr var att jag o Arvid skulle ha Äkt oh kÀkat brunch pÄ Ikea, jag hade en hel lista med saker som behövdes hem.
 Men Arvid tog sovmorgon pĂ„ sin lediga dag, och behagade att kliva upp strax innan kl 9.. 😛 SĂ„ vi kĂ€kade frukost hemma i lugn och ro, och sen Ă„kte vi sĂ„ vi var pĂ„ Ikea lagom till lunch istĂ€llet. 
Fick hem de mesta ja skulle ha, och Arvid Àr ju de bÀsta shoppingsÀllskapet man kan ha.
Sen tog vi Fredag, Tobbe har ju vart i Malmö, sÄ Arvid vistelse vÀl inte vart han skulle göra av all sin glÀdje.
Imorse började vi Lördagen betydligt tidigare, vi hade fixardag pÄ SolstrÄlen, sÄ redan kl. 9 var vi pÄ plats och krattade löv. (Och div. andra saker som skulle göras) 
De var trevligt.
Sen hem o kÀka lite lunch och sen knatade ja o Arvid tull bussen.
Han har sagt hur mÄnga gÄnger som helst att han ville Äka buss, och idag skulle vi till mamma och fira Elin, sÄ jag tyckte de passade perfekt, Tobbe fick Äka bil... NÄgon mÄtta fÄr de allt vara pÄ Àventyren.. haha..
Och rÀtt sena blev vi, och Arvid var inte alls pigg pÄ em/kvÀllen.. Hostade massor och vart nog riktigt tagen av de.
SĂ„ Ventolin och sen tog han kvĂ€ll.. Hoppas han fĂ„r sova.. sĂ€ngen stĂ„r i höglĂ€ge och rummet Ă€r svalt.. allt efter vĂ„r husdoktors order. â˜ș
 

Kommentarer

Vad har du pÄ hjÀrtat?

Ditt fina namn
Kom ihÄg mig?

Har du nÄgon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0