Men bra helg

Slutade ju sådär skönt tidigt från jobbet i Fredags,, så redan innan kl 1 var jag och Arvid på Tuna Park för att hitta presenter till min lilla kusin som bjöd in till kalas i Lördags.
Efter tuna så åkte vi hem och bara hade fredagsmys..
Mamma, Kalle, Elin och Viktor kom över på lite Fredagstacos, till Arvids stora förtjusning som abonerar Viktor såfort de träffas..=P
Så i Lördags började jag dagen på gymmet, med ett pass som för mej är nästan historiskt..=P
Som jag skrev på facebook.. att när jag började styrketräna seriöst, och insåg att jag både var bra på de och hade lätt att utvecklas i de så bestämde jag mej för att ett, då väldigt högt mål skulle vara att ta en skivstång som vägde mer än jag i knäböj..
Och igår så var dagen inne..=P=P Den patetiska lyckan som inföll sig i min kropp, där på gymmet.. helt ensam på övervåningen skulle nog folk tycka var patetisk.. men jag var nästan gråtfärdig av lycka och stolhet över mig själv..=P
 
Vid lunch var vi som sagt inbjudna på Jacks något sena 6-års kalas, lilla killen börjar bli stor kille..=D
Även där abonerade Arvid Viktor i småkusinernas rum..=P Han kunde knappt komma ut o käka korv och tårta eftersom de bara fanns massa pirater, Pippi och dinosaurier i hela rummet.. Ni kan ju jissa om han blev lycklig när han såg allt detta..=P
 
I dag tog sig Tobbe iväg till gymmet för ett provpass efter en gryyyymt långdragen förkylning..
Så ja och Arvid passade på att städa lite här hemma, och mitt i de så ringde mamma och frågade om vi ville med till Ikea, och de lät som en betydlit roligare syselsättning.=D
Så in i dushcen med hela familjen i med lite lunch så kom mamma och Kalle och vi får till Västerås.
Och kom hem med värmeljus, och nya kuddar.. *Tummen upp*
Efter lite middag åkte jag, grymt omotiverat ner till gymmet och körde mage, lite bröst och lite axlar.
Och trotts att jag nästan var grinfärdig av att åka ner, så kunde jag öka i vikter både i bröst och axlar.. IÁM THE FUCKING QUEEN OF EVERYTING!!!!!!
Nu soffan och kolla in nya avsnitt av Bron!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0