Gokväll Onsdag

Onsdagar är lika med tidig morgon.. jag öppnar på jobbet, och Tobbe tar Arvid.. Så de blir tidigt för alla.
Men jag tycker att vi alla klarar de bra.=P När jag fick öppningen så var ja lite nojjig hur de skulle funka.. Men, men..
Men vi är ju ett strålande team.. Vi klarar allt vi vill.. ♥
Arvid hade inte sovit efter lunchen idag, så han var på ett strålande humör på em..=P *Not!!*
Men vilken tur vi hade att min pappa kom förbi och gjorde livet lite roligare för honom.
 
Idag kom även mina träningstight som jag fick av Tobbe som en liten kärleksgåva i helgen.
(Min storlek fanns inte på MMsport på stan..) så i bilen hem satt jag och beställde hem ett par.. Hahaha.. Ivrig JA!!!!
Men dagens pass gick så katastrofdåligt så de var ju inte klokt..
Hade ingen motivation, inget självförtroende och kontakten med musklerna var ju katastrof.. Blääääk!
Plus att jag avslutade passet med plankan.. och pallade bara 1 minut och 38 sekunder.. Och de är så hysteriskt dåligt..
Ja.. jag vet att musklerna är en "färskvara" när de gäller styrketräning.. och just nu har jag axlar, biceps och triceps som en gud.. och magen släpar så in i norden...=/ Har vart sjukt stark i mage, och kunde utan problem stå i plankan över 3 min.. Så självklart suger de en del i självförtroendet när man dippar på detta vis.
Men de är ju som de är, och märker man att man kan utvecklas både fysiskt och utseendemässigt så är de ju klart man peppar mer i de övningarna. Inge konstigt med de! Hejja Axlar!!!! =D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0