24 September

Igår samtidigt som jag höll på med middagen som fick bli kålpudding, så kastade jag ihop världens lättaste kakor.
De bloev allt annat än snygga, men så goda..
Och som alltid när jag bakar så vill ju egentligen varken ja eller Tobbe ha dom..=P
Så imorgon får de bli att bjuda kollegorna på lite Fredagsfika.=)
 
 
Tobbe har åkt till iväg med Märta för att hjälpa henne lite,och ja har inga måsten, så jag o Arvid har precis satt oss i soffan och kikar på Nalle Phu.
De blir en vilodag från gymmet idag, kropp och knopp är trött, dock har ja känns mej lite för mätt för att de ska bli minus på vågen.
De suger!
Men, men.. Bättre lycka..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0