Soliga vab-fredag

Vilken härlig höstdag, men tyvärr sitter vi inne och bara ser ut på den.
De ringde från föris igår, och Arvid var trött, hängig och febrig, så Tobbe åkte hem med honom igår, och jag tog vab idag.
Underbart mysigt.=)=)
Han är fortfarande småfebrig, men inte döds sjuk, så de är ju prefekt.=)
Jag älskar de vabdagarna.=)
Vi kan leka, och mysa, vi bakade en mumsig Päronpaj till kvällen, men fram mot lunchen blev han trött, och ville mysa i soffan med en film.
Så ja passade på att göra lite måsten jag hade idag.
Vi ska försöka ta oss ut på en liten promenad på eftermiddagen, om Arvid har lust.. Svårt att få honom att sitta i vagnen, och jag tycker han är för hängig för att springa runt.
Men skulle behöva ta oss till Ica och inhandla lite Katrinplommonpur´e.. snart tre år, och får forfarande käka dessa bebiburkar för sin krongliga mage imellanåt.=/
Inge vidare.
Han skön träningsvärk, efter gårdagens pass.. *Tummen upp*
Nu.. hänga lite tvätt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0