Nästan lite småbusig dag..=P

När vi kom till skogstorp igår så var Arvid snorig, blek och lite hostig.
Hmm.. Aja..
Somnade vid sju igår kväll så trött som jag vet inte vad, inge speciellt krasslig inatt, men lite småhostig i morse.
Så innan jag ruskade liv i honom så beslöt jag mej för att ringa och sjukanmäla honom.
Elin sov ju hos oss inatt, och packade iväg sig efter att jag gjorde henne sellis vid frukostbordet, jag han plocka tvätt, disk och div. annat smått och gott.
och tillomed börja på en ny bok, innan de lilla livet behagade att ta tag i dagen.
20 över 8 kom han ner, och kröp ner i soffan.
Snacka om trött kille.
Han var inte sjuk.. bara hysteriskt trött, och ibland kan de vara tillräckligt för att få vara hemma en dag.
Tror de gjorde honom gott att bara få ta igen sig en dag.
 
Tog en promenad i höst solen som behagade sig fram på fm.. Pappa kom på lite lunch, och när han hade åkt tillbaka till jobbet så kröp vi ner i soffan, Arvid kollade på en film, och jag kan ju inte släppa boken.
har ju lånat Kajsas serie av Mari Jungstedt.. Grymt bra böcker!!
 
När vi vaknat tilliv efter filmen så snyggade vi till oss lite, och åkte till Tuna park, mest för att ha gjort någe vettigt av denna dag, och dels för att Arvid behöver ha lite mer höstskor.. -3 grader imorse!!
Så vi hittade ett par riktigt snygga höstskor till honom..
Brukar ALDRIG hitta någe snyggt till honom på Skopunkten eller Din sko.. nu hittade jag dessa, och dom tyckte jag var riktigt snygga, fort och enkelt gick de..=)
Och som alltid när vi är på Tuna Park så måste vi fika på Huckelberry.. We love it!!!
och så avslutade vi på BR..=P
Och snacka om att de har öppnats en helt ny värd, nu när han kan behärska smålego..=)=)
 
Så denna box fick följa med hem, och jisses.. på hallmattan började han riva i kartongen..=P
och nu är han väl inne på timma två med de små sakerna.. jätteduktig är han att sitta och pillra med de pyttesmå guldpengarna, minisvärden, diamanter och annat..=)
 
Tobbe skulle bli sen ikväll, han skulle iväg med jobbet, så jag och Arvid för nöja oss med varandras sällskap.=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0