Lite foton

Fick för mej att gå igenom alla fotografier jag har ligger på mina minneskort..
Så jag och Arvid bänkade oss framför datorn, och gick igenom bilderna.. Så himla kul att få dela de med honom.
Han kommer ihåg så himla mycket mer än jag trodde.
han kunde med stolthet berätta om vår resa med morfar-morfar till Vimmerby tidigt i sommran..
Och om stugan på öland när vi var där på semestern.=)
Sånn himla glädje i mamma hjärtat att få ska hans barndoms minnen.<3
Tanken var att jag skulle ha städat lite.. dock är ju klockan bara 9 än.. så jag lär väl hinna.
Tobbe åkte till Malmö imorse..=S Och kommer hem sent, sent ikväll.
Ingen vidare tripp de där.. att åka fram o tillbaka på samma dag.
Men, men.. Vad göra?!
Mamma och Elin kommer förbi ikväll och håller oss lite sällskap..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0