Mer pengar från försäkringskassan än mitt jobb nästa månad..

Ja..men så är de nog.
Läkaren ringde om proverna för förra veckans läkarbesök för Arvids del, och de visade att han har bakterier i kroppen..
Och att en antibiotika kur ska sättas in..
Läkaren jag pratade med hade väldigt svårt att prata så en vanlig människa skulle fattade så jag ringde till min.. 1177, undersköterska, sjuksköterska, AT-läkare, Barnläkare, överläkare, Kirurg, Barnmorska, medicin ansvarig, farmacept.. aa You name it..
Mamma såklart.. Mamma kan och fixar allt..
Hon menade ju såklart på att han INTE ska vara på förskolan, även om han är hur pigg som helst.. han smittar ju.. som läkaren menade.. Att bacillerna finns ju redan på fsk. och hon tyckte att han ska nog helst vara hemma hela nästa vecka oxå.. eftersom hans emunförsvar är lika med noll om några dagar.. och är är han på föris i slutet på nästa vecka kommer vi iallafall få vabba eftersom han med största sannolikhet kommer att bli sjuk igen..
Så ja o Tobbe satt redan igår och planerade nästa veckas vab.. Lite jag.. Lite Tobbe och så de vi inte kunde pussla ihop själva skulle morfarn ta.. tur man har de där asså.. <3
 
Morfarn skulle förövrigt komma med lite lunch till oss sen.. Underbart..!
och sen ska jag o Arvid åka ner och träffa Johanna och Liam en liten stund.. bara hoppas att vädret håller.
och så behöver jag springa in lite snabbt på stan och kolla de absolut sista till Arvids julkalender..
De sista jag tänkte införskaffa är dessa figurer från Toy Story..
Har köpt Woody.. Cowboy killen.. så jag tänkte köpa hästen och flickan oxå.
resten får han nog samla på själv..
Han är ju så förtjust i dessa filmer.. så de kan ju vara kul att ha dom i figurform oxå..=P Hoppas bara att de finns kvar.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0