Lördagmorgon!

Både Tobbe och Arvid sover, och jag sitter och stirrar ut i regnent och undrar vad denna dag har att erbjuda, drog på mej träningskläderna så fort jag klev upp ur sängen.. Alltid någe.
 
Jag och Arvid åkte lite väl tidigt till Västerås igår, så de var inget som hade öppnat, så vi slog oss ner i Ikea restaurangen och gick loss på deras brunch.
De kan jag starkt rekomendera till folk som ska dit en vardag, så himla mycket att välja på, och billigt som jag vet inte vad.
Perfekt!
Ja, som sagt jag fick med mej två nya stekpannor, och två nya köksknivar.. och en hel del annat smått och gått.
 
Nähä, nu börjar de visst röra sig uppe i sovrummet!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0