Söndagshäng

Åtta i morse stod jag på gymmet. Duktiga jag!
De var dels för att de är skönt att slippa åka någon gång sent på kvällen eftersom vi hade dagen fullbokad.
och dels för att Tobbes gym öppnar senare så de passar så bra de Söndagar vår lille prins vaknar så tidigt som han gjorde idag.
 
Så efter mitt pass, lite matintag, en dusch och lite fix så åkte jag o Arvid till Tuna Park.
Vi var på jakt efter en ny cykel hjälm.
Så de fixade vi.
Och så kom jag på att vi skulle behöva någon Astrid Lindgren bok (Vi äger inte en enda) nu tills vi åker ner till Vimmerby.
Så vi travade in på bokhandeln, och till vår stora glädje så firade Pippi 60 år i år, så de hade massor med roliga saker.
Så en liten låda med lite nya figurer och en bok fick de bli. *Tummen upp!*
Hem och klämma i oss lite lunch tillsammans med Tobbe, packa med oss lite mellisfika.
Och sen åkte vi och premiärade i parken Zoo.
Arvid var kanske aningen trött, men nöjd.
Kanske lite väl rädd inne hos dinosarna.=P Men han är väl lite mer medveten nu än förra året. När han bara var fascinerad av dom.
De tog inte lång stund i bilen innan han somnade.
Och nu går de inte att få liv i ungen..=P
Ja.. inte mycket att klaga på denna långhelg.
Nu hoppas vi att vi får vara friska ett tag, och så ser vi fram emot en ny vecka!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0