Soliga dag!

I morse tog vi sovmorgon jag och Arvid.
Så skönt att för en gångs skull en vardag kunna sitta hemma i lugn och ro och äta frukost.
Även om Arvid tyckte att vi skulle gå till dagis så fort han slog upp ögonen.
Skönt de varje fall.
Men, men.. Även han tyckte de var mysigt att få sitta en stund i soffan och kolla in Barnkanalen.
 
Sen åkte vi till Föris, lämnade av Lill-Prins-Bus och jag styrde vidare ner till stan för Fackmöte i Stadshuset.
Gisses vilket pampigt hus.=)
 
Jobbar två timmar till och då ska jag o Arvid försöka hitta lite fina plastblommor, att ha ute på altanen.
Fick tag på ett olivträd här om dagen, skulle vilja ha lite helgröns mindre växter, och sen lite lavendel.
Plus att jag hittad en fin liten korg som tanken var att jag ville ha stolsdynorna i när man inte sitter där, men när jag kom hem inser jag att korgen var ju alldeles för liten, så man skulle kunna lägga i lite plädar i den lilla och köpa till den som var en storlek större och ha till dynorna.
Åhåå, kommer ju bli så fint.=)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0