Precis så skön långhelg man behöver

I Fredags så jobbade tyvärr Tobbe, men jag o Arvid hittade på mys ändå.
Vi packade ihop lite god frukost, och åkte till familjen Skogstorp redan efter kl.8.
Skönt att sitta ute på deras soliga framsida och mumsa frukost.
Så skönt..
Sen höll vi på och stökade lite i deras prylförråd, lekte, och sen bjöds de lunch.
Arvid behövde sova lite middag så jag tackade för mej, och mamma och Arvid gick upp och nannade kudden ett tag.
Han skulle sova kvar, och eftersom Tobbe jobbade så hade jag nästan fyra timmar helt för mig själv.. =P (Lyx i en småbarns familj)
Blev lite shopping på Tuna Park, och sen åkte jag till Ekängen och handlade lite god biff för en trevlig vuxenmiddag till kvällen.
Och som vi alltid brukar försöka få till när vi har egentid så packade vi ihop oss på kvällen och åkte ner till mitt gym.
Så grymt kul att träna, peppa och pusha varandra.=)
och jag fick äntligen känna på Marklyft, har inte velat ge mej på de själv.. Eftersom de är en så tung basövning så kan de ge mer skada än nytt.
Men med expert hjälp så skötte jag mej galant.=) Så himla kul!
Sen jobbade vi oss igenom lite andra ryggövningar.
Och igår så åkte vi rätt skapligt och hämta Arvid för vi var bjudna på middag i Malmköping.
Dock va väl Arvid lite väl trött för sitt egen bästa.=P
Men de gick finfint.
 
Nu sitter vi alla i soffan och kollar in Disney dags, precis lagom en trött Söndagsmorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0