Kan de regna mer??! =/

Jaha, men tänkte de fortsätta regna såhär hela dagen eller?
Jag hade ju helt andra planer än att sitta inne.
Tanken var att jag skulle måla om pallkragarna som pappa var förbi med här om dagen.
Såklart ska dom bli vita.
Fast jag fick två, och tanken är att vi ska ha två på höjden, blir lite trevligare när dom får komma upp lite.
Sen har jag fått två stycken lastpallar.
Dom ska också bli vita, men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med dom.
har tre alternativ att välja på.
 
Antingen sätta dom/en på väggen och ha dem som ett litet blickfång med lite pynt
Eller göra de på detta vis, och få till ett fint planterings bord. Har o andra sidan hittat ett fint planterings bord som skulle passa toppenfint.
 
 
Eller sätta den andra bredvid "hyllan" och proppa den full med blommor.
Mmm, allt är ju rätt trevligt, men tror de lutar åt alternativ 1 och 3.
Och sen köpa till de lilla planteringsbordet.
Blir att handla en hel del med plastblommor också, så de kan vara grönt hela altansesången.
Och så är ju jag fortfarande på jakt efter en lykta storlek större. Typ den
Att ha över bordet.
Tror de kan bli hur bra som helst, vore optimalt att ha de klart till Midsommar.
Men... ska de regna på de här  viset kommer vi få hela frysen full med bullar istället.
För de va vi gjorde istället jag o Arvid medans Tobbe var till gymmet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0