Jag kan inte slita mej..

Kan sitta hur länge som helst och bara gotta mej i alla sjukt snygga träningskläder.
Och för tillfället är jag svag för träningstights..
Ju galnare mönster och färgkombinationer ju bättre. =)
 
Ironiskt att dessa heter Candy Love...=P
 
De sista tre modellerna är från ICANIWILL... Åhåå.. så jävla bra namn på träningskläder..
JAG ÄR KÄR!!!!
 
Idag då?
Arvid var kanon nöjd att få komma till Föris idag, efter att ha vart långledig.
Ändå hade han vart bråkArvid..=/ Hmmm.. Knuff-unge, med sin bästis.. Inge kul att få höra sånt.
Men, men.. sen är han ju sjuk medveten om både vad han hade gjort och att de är fel.
 
Har precis mumsat i mej lite kvarg, haft en hungrig eftermiddag, och en kvarg fick gått o väl plats i kaloriintaget för dagen.
Nu tänkte ja sätta mig och fixa snygga vårnaglar.
kan behövas i denna trista regniga vardag.
Pastellgrönt får de bli.
 
Ha de gött vänner!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0