Hej Fredagkväll... Underbara Fredagkväll..

Jag verkligen försöker att vara den positiva varelsen på jobbet, älska ALLA dagar, se de ljusa i alla situationen.
Men Fredagarna är någonting speciellt.
Alla är så mycket gladare, och kvällarna är så harmoniska!
 
Har precis slagit in paket till morgondagens dop som ja ska på.
Johanna och Pontus ska döpa sin söta lilla Liam.
Och jag bara hoppas jag hittar dit..=P =)
Tobbe och Arvid får vara hemma, blir så jobbigt att underhålla dom i kyrkan när dom är trötta och hungriga..=D
 
Blev en vilodag idag också, jag har ju vilodag på schemat idag, och eftersom de blev ett extra pass i Tisdags så blev de en vilodag igår med..
Och de bara kryyyyper i kroppen på mej.
Jag känner mej pluffsig, fluffig och mätt, och skulle bara vilja åka ner typ nu.
Men nä.. de får vänta ända tills imorgon kväll.
Men då jälvar.. *Hoppas jag.... Som sagt de där med lite energi i kroppen ger ju aldrig ett bra pass..*
Nähä..
Undra om barnet fick sova längre en hans 45 bestämda minuter..=S Eftersom han sitter i pappas knä och sjunger Emil för fullt, och klockan är tjugo i nio...
Kanske försöka sig på en ny nattning och sen slänga sig med en film och bara njuta av att de är helg igen.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0