Ett litet uppehåll blev de ja..

I måndags så blev hela familjen bjudna på middag hos pappa.
Kajsa var bortrest så han kände sig lite sällskaps sjuk, så vi alla barn kom och livade upp huset lite.=)
Jag o Arvid hade med oss en tavla som jag hade gjort.
En till honom och en till mamma.=)
Fick starkare reaktionen än jag hade trott..=)=) Dom var grymt uppskattade!
Igår fick jag äntligen mina efterlängtade nya vita Converse.=)=)
Inga skor i världen slår vita Converse. Passar till precis allt.
De bästa ja sätt var när vi var på min kusins bröllop, och min kusins man hade ett par svarta till kostymen.
Så jävla underbart.=)
 
Vaknade av ett sms igår morse från min PT, som gav lite pepp, och undrade vart jag hade tagit vägen..=P
En hel veckas uppehåll blev de från gymmet tack vare min sjukt ömmande hals.=/
Men så igår så masade jag mej dit efter middagen.
Och de var precis så jobbigt som de alltid är efter ett längre uppehåll..
Och jag blir precis lika besviken efter varje gång.
men dagens pass var betydligt bättre, både uthålligheten och styrkan.
Dock lite stressigt eftersom jag skulle tillbaka till jobbet och ha kvällsmöte.
Men cardio och ett benpass blev de.
Och de var ett bättre pass än gårdagens.
 
Nu har Tobbbe precis åkt till sitt, och jag o Arvid har mys i soffan tillsammans med barnkanalen.
Han har inte sovit idag eftersom Tobbe jobbade halvdag.
Så han är toktrött nu.
Så de blir nog en tidig kväll för oss vuxna.=)
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0