Dop Lördag

Började morgonen med en storstädning.. Lika tråkigt varje gång.. men precis lika skönt när de är rent o fräscht hemma.
Sen packade jag ihop mej o min lilla lunchsallad och körde mot Kolsva.
Tänk att jag hittade dit helt själv. =D Var faktiskt riktigt stolt över mig själv när jag kom fram.
Och även om de här inte var den pampigaste kyrkan ja vart i, en rätt modern..
Så är de alltid en så varm känsla när orgeln spelar fina barnlåtar.=D
Trevligt att träffas, o gott fika.=)
Sen for ja hem igen, och vi  åkte o handlade veckans mat.. Hahah fy bubblan va de spårar ur, rent kostnads mässigt.. =P
Nu står Tobbe vid grillen, Arvid lägger pussel ur sin pusselbok, och jag passar på att kasta in ett inlägg här.
Hoppar gymmet idag med..=( Känner av någonting konstigt i halsen.. kan inte säga om de skulle kunna vara pollen, eller om de är en förkylning som sakta men säkert kryper på..
 
Vi såg en film igår.. Nightcrawler
Asså den var två timmar lång och inte speciellt bra.. ganska långdragen.. men ändå lyckades ja sitta uppe o se hela, så någonting var de som tilltalade.
Nähä.. lite mat6 på de här.. o sen får vi se om de blir en liten kvällspromenad istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0