Vi klarade oss i vabruari..

...Men vi vabbar nu istället.
Arvid ligger ihopkrupen i soffan, med 5 snuttisar, en napp och en stenhård Buzz under armen, och filmerna avlöser varandra.
Idag blir de inga större äventyr, jag passar på att städa lite, och fixa o dona här hemma mellan Alvedon påfyllning och pinnglass bjudning.
De är tydligen den dieten vi jobbar med idag.=/
Ska försöka locka med lite pannkaka till lunchen.
Men med tanke på den misslyckade frukosten så tvivlar ja stark på någon lunch, utan vi får väl jobba vidare med pinnglassen.=P
 
Så fort Tobbe slutar jobbet och kommer hem ska jag packa ihop min middag och åka till mitt jobb, för vi har ett kvällsmöte ikväll.
Dock bara på två timmar, så jag tänkte nog besöka gymmet också efter de.
Skön dag.=P
 
Om ett litet tag kommer pappa över på den "obligatoriska vab lunchen" =P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0