Välkomna till Äppelstigens sjukstuga

Den som för tillfället är piggast är den som är skyldigtill två däckade föräldrar..=P
Jaja..
Tobbe är hemma idag han med, feber.
Jag har någon form av jobbigt dunk i huvudet, och snoret de fortsätter rinna.
Och Arvid skulle absolut ha behövd vara på föris idag med all sin överenergi..=P
Dock åt han ju inge vidare igår, och inte speciellt mycket till frukost imorse heller.
Men imorgon får han allt gå en stund.
Om inge annat ett litet tag för att dels Tobbe ska få vila lite, och dels för att han ska få leka av sig lite med sin polers.
Och jag pallar heller inge annat än att åka till jobbet.=P
Tog nyss en liten promenad, bara för att få lite sol på näsan, jisses va skönt de var.
Ska göra ett nytt försök att få mej de lilla vild djuret ut en stund på em.
 
Nu räknar jag fan ner timmarna tills bussen går imorgon natt.=)
ULLARED!
Har sett fram emot de här sen vi bokade platserna.=)
Och jag älskar initiativet att vi shoppar en Fredag och inte en Lördag som de har vart tidigare.
Då har man ju lixom hela helgen kvar.
Tummen upp.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0