Näskli

Åkte till jobbet så fort Tobbe kom hem igår, och medans jag satt där så kände jag hur huvudet började bulta, näsan rinna och halsen klia..
Så efter mötet så styrde jag hem igen istället för till gymmet.
Och förkylningen var ett faktum..
Men de känns bättre redan idag, även om näsan fortfarande rinner.
Arvid är dock bättre idag, ingen feber, men sov till halv 10 och han petade bara i frukosten, så helt hundra är han nog ändå inte.
Får se om han kan peta i sig lite av lunchen idag, annars så blir de nog en hemmadag imorgon med.
Mest bara för att komma igång med maten igen.
Jag lämnar inte ett barn som inte är 100%...
 
Lill-prins-bus sitter nu och kollar in Smurfarna, men jag funderar stark på om jag ska bädda ner honom i vagnen för lite frisk luft.
De skadar ju inte.
Plus att jag skulle behöva knata förbi Ica.
 
Igår när Arvid sov middag så passade jag på att njuta av solen lite.=)
Lite fika i solen, med en av böckerna jag har lånat av Kajsa.
Så himla skönt att sitta på framsidan av huset, helt i lä. =D
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0