Fullfart helg..

Igår då började familjen Westlings dagen redan 20 över 5... De var den minsta familjemedlemmen som tog de initiativet.
Dock så hade jag bokat in mej på ett Tabata pass redan kl. 9, så upp skapligt skulle jag.. men 05.20 var väl lite väl att ta i..
Hur i hela värden jag lyckades bli sen till gymmet är ju en fråga.. men de gjorde jag varje fall..
Och irrar in i fel sal, och hamnar på ett ATC pass.. hahaha.. jaja.. eftersom de var så sjukt många som hade hoppat av så var jag så välkommen dit, och jag älskar ATC passen.
Så jag körde på som bara den.
Och eftersom man kan vara två på varje station så kom de fram en tjej och ville köra tillsammans med mej.
Tummen upp tänkte jag, eftersom i min värld så var hon tränad o fit..
Kul att köra med någon som kan och är pepp.
Men haha skenet bedrar..
=D
Jag klarade allt så mycket bättre, fler reps. tyngre vikter, och "de jobbigare alternativet"  **I Am the fucking Queen of Everything!!!!!!!!!**
Fick en klapp på axeln av både ledaren och tjejen jag jobbade emot..
hehe....
 
Sen hem, snygga till sig lite och fara på 4 års kalas.
Min lilla kusin blir stora killen.=)
Vi var där och fikade och Arvid lekte för fullt i grabbarnas rum, och kom själv och plockade upp Tuttis och Snuttis då var de nog dags att fara hem, han somnade i bilen innan vi ens han ut ur området.=P
 
Idag då, Tobbe har precis åkt ner till gymmet, och vi sitter och kollar in Pippi.
Så fort Tobbe kommer hem så ska jag åka en snabbis och träffa Johanna o hennes lilla familj.
Tanken var att ja o Arvid skulle ha åkt dit ett tag medans Tobbe tränade, men de blev lite strul, så jag åker dit en vända när Arvid sover middag.
I eftermiddag så åker vi till familjen Skogstorp, mamma fyller år, och de ska bli lite kalas och mat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0