Fixa och trixa här hemma

I förmiddags så packade ja ner Arvid i vagnen och knatade ut på en promenad.
Vi travade bort till blomaffären och inhandlade lite nytt påsk-fint.=)
Älskade de små små plåt äggen, som man dessutom kan öppna.
Så till påskhelgen tänkte jag nog stoppa in små chokladkycklingar.=)
Och igår fixade jag till en liten hylla till i köket.
Nu ligger Arvid och snozzar i soffan, och jag sitter här och tar de lite lugnt ett tag innan de är dags att ta tag i maten.
Idag blir de hemma gjord kebab med pitabröd, och Tobbe o Arvid får Pom Squares till.
 
Hoppas jag hinner ner till gymmet en vända idag med.
Var nere igår, och de gick så sjukt bra, klarade både personbästa i styrka och uthållighet.
Både tyngre vikter och fler reps.
Så kunglig.
Känner mej så pepp nu när jag även har bokat in ytterligare en träff med PT Erika.
Kul att se om dessa pass har gett något resultat.=D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0