Fan aldrig mätt

Asså de är ju helt sjukt, vad jag HATAR och allt va de ställer till med kroppen.
Dels så blir jag nästan smått "deprimerad" dagarna innan, trött, ledsen, grubblig.. Alltid..
Och så känner jag som jag gör nu, igår och idag så har jag haft bara ett stort hål i magen..
Jag äter och äter... men blir aldrig mätt..
Och jag som ligger på ett rätt lågt kalori intag känner mej rätt svullengris för tillfället.
Och jag som har en träff med PT Erika på Torsdag..=/ Hoppas hon inte vill ha mej på vågen..=P
Jaja!!!
I går var ju första dagen på denna vecka som Arvid var på Föris, och när vi kommer dit så var barnen utklädda o de skulle vara maskeradfest.
Inte för att han brydde sig men de gjordejag.
Erbjöd mej att åka hem o hämta någe men personalen tyckte att ja bara skulle strunta i de och att dom kunde måla en katt av honom..=/
Nähää ni tänkte jag..
Styrde runt med bilen och åkte hem igen.. visste precis vad han skulle få vara..=)=)
Såklart skulle han få vara SööjövajjPippi..=)=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0