Två dagars extra helg

Jag var hemma igår och idag med Arvid som var katastrof förkyld i Söndags.
Kan säkert tänka mej att många föräldrar skulle ha skickat honom redan igår, men jag kan ju bara gå till mej själv.. Jag skulle inte vilja ha honom i min barngrupp.
Nyser o snorar helt hejdlöst.
Men imorgon får vi allt jobba igen.=)
 
Blev ett långpass på gymmet igår, körde ett "Roligt-pass" Körde de musklerna jag tycker är roligast just nu..
De där går lite i perioder, har alltid tyckt att mage har vart ett kul pass, är ganska strak i magen, men nu så har jag snöat in på rumpa, bröst och biceps..=)
Så igår blev de baksida låt och bröst..
En tränad rumpa vill väl alla ha, plus att de är en relativt tacksam muskel att träna, går ganska fort att bygga och få den formad om man ger sig fan på de..;)
och bröst behöver jag jobba på, och ett vältränat bröst/axlar får man ju en bättre hållning av.
en stark, stolt hållning vill väl alla ha..=P
 
Nähä, lite frukost!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0