Solig sommardag!

Även om de är lite i kallaste laget för min smak, så är de ju varje fall strålande sol ute.
Härligt.
Arvid var inte fullt lika nöjd med att åka till föris idag..=/
Men, men.. de brukar ju gå över lika fort som de kommer, och jag messade med Ullis efter frukosten och då var han i full färd med att leka med sina kompisar.
 
Igår så tog vi en liten shoppingtur till Tuna Park.
Dels så ville jag hitta någe fint till honom att ha på sig på Lördagens jättekalas.
Hittade en fin tröja till honom, och jag shoppade lite till mig själv också.
Jag hittade en JÄTTE söt jumpsuit på Bikbok av alla butiker..
Så snygg urringning.. Vet inte om jag ska ha den på Lördag eller linnet jag köpte för några dagar sen..
Svåra val man står inför..=P=P
Vi testade även Tuna Parks nya fik, Huckleberry... Dom serverar Frozen Yoghurt, färskpressad juice, och smoothie.. Så himla bra allternativ till ett lite mer hälsosammare fik.
Självklart är de ju inte 100% hälsosamt..=P Finns ju mycket onyttigt också att välja på till sin lilla bägare.
Och Arvid valde en liten maräng och en mini oreo..=P
Puss-ungen!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0