Kan vi kalla de för sommar nu??

För första gången detta år så går jag i linne ute.. I love it!!!
Kan man äntligen få börja klä av sig lite. Eller.. ja.. de ska man väl inte vara helt säker på.
Vi har haft våra lärande miljödagar idag med..
och de fanns ingen hejd på jobbandet.
alla tre hade lite svårt att slita sig när klockan slog fyra..
Känns som att vi har huuuur mycket som helst kvar. Men ändå är vi nog rätt i fas.
 
Hämtade hem en trött, sandig och svettig liten prins från föris, som nu ligger på golvet och leker med sina små flygplans figurer.
Jag fixar mat, och Tobbe jobbar sent idag.
 
Fick en rolig överraskning i morse när jag ställde mej på vågen.
Är nog ganska säker på att jag väger minder nu än innan jag blev gravid, har ca ett kg kvar till mitt nästa mål, som är de minsta ja vägde efter min succé efter VV.
Men min pt sa åt mej att ta bort personvågen, mat vågen, mat dagboken och en träningsdag i veckan ett tag.
Och de funkar ju även nu..=P
I am the fucking Queen of everyting!!!
Undra om man någonsin kan bli nöjd..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0